–Personal branding, czyli wizerunek osobisty i jego kreowanie to tak naprawdę jeden z istotnych trendów zakupów, jaki dostrzegamy wśród naszych klientów – mówi Monika Magner, dyrektor Europy Centralnej. – Dzisiaj nie chodzi już o to, żeby się ubrać, ale swoim stylem, makijażem, ubraniami i dodatkami przekazywać nasze wartości, czy światopogląd, a przy tym wszystkim czuć się komfortowo. Zależy nam na tym, aby każdy odwiedzający nas mógł odnaleźć swój styl i czerpał z pasji mieszkańców Śląska, dlatego od sierpnia organizujemy cykl „EC Blog-Spot”. To okazja do przyjrzenia się różnorodnym stylizacjom na każdą kieszeń, a także do spotkań z blogerami utożsamianymi z naszym regionem. Co istotne, nie tylko związanymi z modą.
Kolejne spotkanie odbędzie się już w czwartek 6 listopada, o godz. 18:00. Gościem specjalnym będzie Inez Oszek, prowadząca bloga GreenFia (http://greenfia.blogspot.com/). Blogerka na stałe pojawia się m.in. na antenie TVS, gdzie dzieli się z widzami informacjami o trendach i nowościach w aktualnych kolekcjach modowych. Zajmuje się także projektowaniem ubrań. O tajnikach budowania własnego stylu i najnowszych trendach będzie można dowiedzieć się w pierwszy czwartek miesiąca podczas spotkania prowadzonego przez stylistkę Milenę Bekalarską, znaną społeczności modowej jako Majlena Fashion.
Zobacz również
– Spotkania w Europie Centralnej to dobra okazja do tego, żeby wspólnie z miłośnikami mody i szeroko definiowanego stylu porozmawiać o aktualnych trendach i inspiracjach – mówi Milena Bekalarska, stylistka i blogerka. – To także możliwość dla samych blogerów do kontaktu z najnowszymi kolekcjami i produktami różnych marek, czy spotkania się w gronie pasjonatów najnowszych trendów i wzajemnego doskonalenia swojej wiedzy i umiejętności. Comiesięczne spotkania w EC Blog-Spot to dobre miejsce do tego, aby pokazać, że Śląsk to region, który stawia na styl. W ramach akcji śląscy blogerzy oprócz spotkań w specjalnym lokalu przygotowują zmieniane co tydzień stylizacje. Do tej pory w projekcie gliwickiego Centrum wzięli udział: Adrian Kamiński, Kaja Rogacz, Maja Maciejko, Kamil Liszotee, Sonia Dziech, Malina Łęska, Izabela Iwańska, Adriana Kuś, Anna Bulwicka i Iwona Tederska.
Do akcji przystępuje coraz więcej najemców. – Nie prowadzimy akcji stricte modowej, bo zależy nam na zaangażowaniu szerokiego grona naszych firm – wyjaśnia Marta Gołębiowska, leasing manager CH Europa Centralna. – To okazja dla kierowników sklepów nie tylko do ekspozycji swoich produktów, ale także bezpośredniego kontaktu z klientami w specjalnie zaaranżowanym przez nas lokalu na terenie Centrum. Spotkania są dla nich okazją nie tylko do rozmów z blogerami, ale także jeszcze lepszego rozeznania w potrzebach klientów i ich oczekiwaniach odnośnie asortymentu, czy różnych kwestii związanymi w wizytach sklepie. Po trzech spotkaniach widzimy również olbrzymi potencjał projektu, który z czasem być może będziemy targetować jeszcze ściślej pod bieżące potrzeby najemców.
Do tej pory do akcji włączyły się m.in. Cubus, Lindex, Cropp, Bialcon, Promod, Clooud, Henry Moore, Coccodrillo, Takko Fashion, Yes, Jubiler Głódkowski, Swiss, CCC, Deichmann, Kari, Douglas, Super-Pharm i restauracja B-Men. Z kolejnymi markami obecnymi w Europie Centralnej trwają obecnie zaawansowane rozmowy na temat współpracy. Więcej szczegółów na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing