Ania Lewandowska nową ambasadorką Head & Shoulders

Ania Lewandowska, trenerka, specjalista do spraw żywienia, dietetyk i reprezentantka Polski w karate tradycyjnym, została nową ambasadorką Head & Shoulders, dołączając tym samym do swojego męża – Roberta Lewandowskiego, który współpracuje z marką od maja br.
O autorze
3 min czytania 2016-11-02

Ania Lewandowska przez całe życie była i jest związana ze sportem – była aktywną zawodniczką klubu Karate Pruszków, w którego barwach regularnie stawała na podium Mistrzostw Polski, Europy i Świata. W swojej karierze zdobyła aż 21 medali mistrzostw Polski.

Ania założyła bloga „Healthy Plan by Ann”, który z czasem stał się platformą do rozmów o aktywnym i zdrowym trybie życia. Dziś specjalizuje się przede wszystkim w doradztwie sportowym i dietetycznym, a jej programy sportowe i książki z przepisami biją rekordy popularności, zaś ona sama zajmuje się układaniem diet między innymi dla reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Miłość od pierwszego wejrzenia

Po tym, jak Ania usłyszała o nowym szamponie Head & Shoulders z formułą Tri-Action, postanowiła podkraść go mężowi. Produkt okazał się być strzałem w dziesiątkę! Od tego momentu Ania jest wierną fanką swojego ulubionego wariantu z damskiej kolekcji szamponów Head & Shoulders. „Wypróbowując kolejne produkty Head & Shoulders, odkryłam, że marka stworzyła linię specjalnie dla kobiet. Moją uwagę przykuły nowe opakowania z kwiatowym motywem, a sam produkt sprawił, że moje włosy stały się piękne, a skóra głowy jeszcze zdrowsza.” – dodaje Ania.

Jakie ma zalety? Ania podkreśla, że najlepszy szampon to taki, który nie tylko pielęgnuje skórę głowy, ale również włosy. Ania, tak samo jak Head & Shoulders, wierzy, że kobiety nigdy nie powinny wybierać między miękkimi, pełnymi życia włosami, a zdrową skórą głowy. Nowe produkty Head & Shoulders z formułą Tri-Action stworzono, by zapewnić skórze głowy i włosom najlepszą pielęgnację. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii szampon dogłębnie czyści, chroni i nawilża skórę głowy i włosy, byś mogła cieszyć się pięknymi, zdrowymi i mocnymi włosów do 100% bez łupieżu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowa formuła szamponów Head & Shoulders

Po wielu latach badań klinicznych związanych z optymalizacją wielkości cząstek aktywnego składnika ZPT, Head & Shoulders prezentuje technologię, opartą na 8-krotnie mniejszych cząsteczkach cynku, dzięki którym w lepszym stopniu pokrywa skórę głowy i w ten sposób zapenia jeszcze lepszą i długotrwałą ochronę przeciwłupieżową. Jednocześnie mniejsza cząsteczka umożliwia lepsze wchłanianie składników pielęgnacyjnych w głąb włosa.

Ania Lewandowska w drużynie Head & Shoulders

Od dziś Ania Lewandowska wspólnie z mężem będzie wspierać drużynę Head & Shoulders. Kluczowe w tym transferze okazały się jakość i zaufanie do produktów marki. Dodatkowo kampania pokazuje, jak wiele rzeczy możemy podpatrzeć u swojego chłopaka. Ania Lewandowska zaznacza: „Dziewczyny bardzo często podkradają swoim partnerom części garderoby – to przykład na to, że produkty z założenia dedykowane mężczyznom, sprawdzają się świetnie również u kobiet!”

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pożyczony z półki Roberta szampon Head & Shoulders to dla Ani odkrycie roku. „Zawsze wiedziałam, że szampony Head & Shoulders zapewniają ochronę i pielęgnują skórę głowy, jednak produkty z nową formułą Tri-Action to połączenie wysokiej skuteczności z intensywną pielęgnacją włosów.”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Head & Shoulders od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.

Marka od lat współpracuje z wielkimi nazwiskami świata sportu i kultury. Do drużyny Head & Shoulders należą m.in. modelka i aktorka Sofia Vergara czy stylistka Cristina Cordula. Teraz do gwiazd współpracujących z marką, które zasłynęły zdrową skórą głowy i pięknymi, mocnymi włosami, dołącza Anna Lewandowska.

Działania PR dla nowej kampanii Head&Shoulders z Anią Lewandowską prowadzone są przez agencję Partner of Promotion, za kreację i strategię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, a dom mediowy MediaCom Warszawa odpowiedzialny jest za zakup i planowanie mediów.

Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® oraz Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.