szczególnie w zakresie budowania relacji z otoczeniem i grupami docelowymi, relacji z mediami, promocji i zarządzania mediami społecznościowymi.
Marta Zięba posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w kompleksowej realizacji projektów z zakresu PR i eventów. Związana była między innymi z agencjami ITBC Communication i Entertainment Group, gdzie jako PR i Event Manager prowadziła działania dla firm z branży HoReCa, w tym dla marek Red Bull, Schweppes, Pepsico, Malinowe Hotele, Martini Bacardi, Johnnie Walker, Smirnoff. W latach 2005 – 2012 odpowiedzialna była za kompleksową realizację i obsługę PR wydarzenia Independent Flair League – największej produkcji Flair w Polsce.
Zobacz również
Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe w Centrum Studiów Latynoamerykańskich.
Marta Zięba odpowiada także za koordynację Działu Graficznego agencji Anix Event.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]