Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Anna Augustyniak-Hoffman objęła stanowisko PR & Marketing Directora w Valkea Media

Anna Augustyniak-Hoffman awansowała w strukturach grupy mediowej Valkea i objęła funkcję PR & Marketing Directora. Jest to nowo utworzone stanowisko wynikające z coraz większego udziału PR w rozwoju firmy, dynamicznego rozwoju działu i powiększającego się grona klientów...
O autorze
0 min czytania 2016-09-20

…wśród których znajdują się obecnie m.in.: sieć drogerii Natura, czy Laboratorium Kosmetyczne Joanna.

Do obowiązków Anny Augustyniak-Hoffman należy obsługa klientów zewnętrznych agencji, doradztwo strategiczne, planowanie i egzekucja kampanii PR, a także komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna grupy Valkea Media oraz wsparcie komunikacyjne projektów realizowanych w pozostałych działach firmy. Na nowym stanowisku Augustyniak-Hoffman będzie także odpowiedzialna za dalszy rozwój działu PR i pozyskiwanie nowych klientów.

Anna Augustyniak-Hoffman pracuje w Valkea Media od lipca 2015 r., gdzie do tej pory pełniła stanowisko PR & Marketing Managera. Wcześniej związana była z agencją BCMFD Media Communications, doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla marek: Polpharma, Herbapol-Lublin, Polskie Towarzystwo Kardiologiczne. Jako PR Manager współorganizowała m.in. także Kongres Kobiet i eventy wydawnictwa Zwierciadło.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing