Każda z mam ma wokół siebie wielu doradców – swoją mamę, teściową, siostry, koleżanki, czy znajome z grup społecznościowych. Większość z nich ma inny sposób na wychowywanie dziecka i radzenie sobie z macierzyństwem. Właśnie z tego powodu startujemy z kampanią „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”. Chcemy uświadamiać kobietom, że mimo wszechobecnych rad i dobrych intencji ludzi wokół, na koniec dnia, to właśnie mama wie, co najlepsze dla jej dziecka, bo zna je najlepiej na świecie – powiedział Marcin Biedrzycki, Dyrektor zarządzający Grupy Canpol.
Kampania marki Canpol babies porusza zagadnienia związane z macierzyństwem. Dlatego na jej ambasadorkę wybrana została Anna Dereszowska, która ma za sobą już trzy ciąże, trzy porody i trzy zupełnie inne doświadczenia związane z wychowywaniem pociech.
Zobacz również
Urodziłam trójkę dzieci, więc doskonale wiem, z czym mierzy się świeżo (i nie tylko) upieczona mama. Nie zawsze jest to łatwy czas, a wśród wielu rad, które otrzymujemy, można się pogubić. Dlatego, kiedy usłyszałam myśl przewodnią kampanii „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej” wiedziałam, że to idealny punkt wyjścia do rozmowy na temat macierzyństwa. Chcę wraz z marką pokazać wszystkim mamom, że to ich zdanie i intuicja są najważniejsze, że każda mama „wie najlepiej”, co dobre dla jej dziecka. W tym roku, wraz z marką i starannie wybranym gronem ekspertów chcemy szerzyć wiedzę merytoryczną, która, mam nadzieję, da mamom poczcie spokoju i niezbędną wiedzę, do podejmowania najlepszych decyzji dla swojego dziecka. Już niedługo światło dzienne ujrzy projekt, nad którym pracowaliśmy w ostatnich miesiącach. Nie mogę się doczekać efektu – powiedziała aktorka.
Ania Dereszowska związana będzie z produktami, których sama, jako mama, używa na co dzień, czyli: butelki do karmienia, smoczki, laktatory oraz kubek z rurką i odważnikiem. Większość z produktów to nowości w portfolio marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowa kampania, której ambasadorką jest Anna Dereszowska to pokłosie ogromnej zmiany, jaką w tym roku przechodzi marka. Nowe logo, nowe opakowania i cudowna ambasadorka, dzięki której będziemy mogli podkreślić, że marka z prawie 30-letnim doświadczeniem rozumie kobiety i ich oczekiwania – dlatego zmienia się, by móc wspierać je jak najlepiej – powiedziała Justyna Bogucka-Kwella, communication manager marki Canpol babies.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania marketingowa z udziałem Anny Dereszowskiej została zaplanowana w Internecie. Wiele aktywności będzie realizowanych w social mediach marki oraz ambasadorki. W maju br. ruszy również specjalny projekt współtworzony przez ambasadorkę, którego szczegóły przedstawimy już niedługo.
Stworzenie strategii i realizację działań w social mediach Canpol babies powierzono agencji Brandblooming. Za zakup kampanii performance i wizerunkowych odpowiada agencja Rozgłos. Za stworzenie koncepcji kampanii oraz działania PR odpowiada Tailor Made PR. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Truskavka. Za content wideo oraz obsługę kanalu YT marki odpowiada Pracownia Zaangażowanej Komunikacji.
Ze strony klienta za strategię i przygotowanie kampanii odpowiada Justyna Bogucka-Kwella (Communication Manager marki Canpol babies), a za realizację Aleksandra Łuniewska (Brand Communication Specialist).