Przyjście Ani do TalentMedia oznacza wzmocnienie kompetencji sieci w zakresie kampanii performance.
Ania Dobrowolska przez ostatnie 3 lata związana była z agencją marketingu internetowego iProspect, w której zajmowała się kampaniami performance dla klientów z branży ecommerce m.in. Frisco i Travelist. Swoje doświadczenie zawodowe w branży marketingowej rozpoczęła jako specjalista od płatnych kampanii na Facebooku, następnie jako Project Manager była odpowiedzialna za prowadzenie kampanii wielokanałowych. Specjalizuje się także w analizie danych i pracy w takich narzędziach jak DoubleClick czy Google Analytics. Przez ostatni rok zarządzała kilkuosobowym zespołem specjalistów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jest absolwentką MIESI na SGH ze specjalizacją w badaniach rynku i to właśnie w tej branży zdobywała pierwsze doświadczenia zawodowe, zanim związała się z branżą marketingową.