Anna Dzierżek przechodzi z Samsunga do Przestrzeni na stanowisko business development directora

Po niemal 10 latach w roli brand managera (Kompania Piwowarska, Samsung), Anna Dzierżek przechodzi na agencyjną stronę. Swoje doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu marek wykorzysta, by jeszcze lepiej dopasować ofertę agencji do wyzwań stojących przed zespołami marketingu.
O autorze
1 min czytania 2022-11-10
Przestrzeń poznałam, pracując po drugiej, „klienckiej”, stronie i od początku byłam pod wrażeniem unikalnego połączenia strategicznych kompetencji osadzonych w potrzebach biznesowych marki i nieszablonowej kreacji. Wtedy nie przeszło mi nawet przez myśl, że kiedyś dołączę do przestrzennego zespołu. Jako że holistyczne podejście jest mi bardzo bliskie, chętnie skorzystałam z zaproszenia – mówi Anna Dzierżek.

Dzierżek odpowiadać będzie także za komunikację zewnętrzną Przestrzeni i rozwój obecnych jej klientów. Jak podkreślają założyciele Przestrzeni, wybór ex-klienta na to stanowisko nie jest przypadkowy – mieszanie perspektyw z różnych dziedzin leży w dna agencji.

Świat jest dziś bardziej złożony niż kiedyś. Tak samo wyzwania, przed którymi stają marki, dlatego wierzymy, że tylko łączenie kompetencji i szerokie myślenie może zrodzić skuteczne rozwiązania – podkreśla Tomasz Misiukiewicz, dyrektor kreatywny i jeden z założycieli agencji.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj