Anna Jagodzińska od ponad 12 lat jest związana z branżą marketingową i PR. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i wizerunkowym, w tworzeniu i wdrażaniu strategii produktowych oraz w CSR. Wcześniej m.in. kierowała departamentem marketingu w jednej z największych kancelarii odszkodowawczych w Polsce (VOTUM S.A.). Zarządzała fundacją korporacyjną o statusie OPP. W obszarze PR współpracowała z czołowymi firmami z branży budowlanej, wnętrzarskiej oraz FMCG, realizując projekty dla takich marek jak Deftrans, Schedpol, Urzędowski, Dasag, Dr.Max, Fitness World czy Thermomix.
Jagodzińska będzie raportować do Anny Simon, managing director w K+PR.
Zobacz również
Współpraca z Anią pozwoli nam w jeszcze większym stopniu rozszerzyć nasze agencyjne kompetencje z obszarów CSR czy projektów korporacyjnych, silnie powiązanych z komunikacją produktową. Skorzystają na tym zarówno klienci, jak i zespoły, którymi Ania zarządza – mówi Anna Simon, managing director w agencji Komunikacja Plus PR.