Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Anna Karczmarek wzmacnia dział strategii LiquidThread

Do zespołu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek obejmując stanowisko Strategy Plannera.
O autorze
0 min czytania 2017-08-18

Przez ostatnie 2 lata Anna pracowała w agencji K2 Internet, gdzie zajmowała się tworzeniem strategii w obszarze digitalu. Pracowała m.in. dla takich marek jak Volkswagen, Ikea, Netflix, Desperados, Uniwersytet Warszawski czy Urząd Miasta st. Warszawy.

W LiquidThread Anna będzie zajmowała się tworzeniem rozwiązań strategicznych dla klientów agencji w dziale, który prowadzi Marcin Woźniak, Communication Strategy Director.