Do zakresu jej zadań będzie należała obsługa profili w social media, współtworzenie strategii komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w mediach społecznościowych oraz współpraca z kluczowymi klientami agencyjnymi.
Anna Luberska związana jest z branżą od 2 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Mediapolis Interactive, gdzie współpracowała z klientami branży FMCG jak: MarcPol, Frisco.pl i Weź się za wołowinę. Odpowiadała m.in. za tworzenie strategii komunikacji, obsługę klienta oraz działania kreatywne. Wcześniej związana z Radio ESKA oraz Se-ma-for.
Zobacz również
Mint Media to agencja interaktywna. Tworzymy zintegrowane strategie marketingowe w sferze digital oraz kompleksowe realizacji w mediach społecznościowych. Mamy za sobą ponad 1000 zrealizowanych projektów – dla największych domów mediowych w Polsce, a także dla wielu klientów bezpośrednich, wśród których znajdują się m.in. PKO Bank Polski, Perła Browary Lubelskie, Polpharma, Freshmarket, Ministerstwo Środowiska, Zdrowit czy Lux Express.