Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Anna Luberska w Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Anna Luberska, która objęła stanowisko Social Media Managera.
O autorze
1 min czytania 2015-05-12

Do zakresu jej zadań będzie należała obsługa profili w social media, współtworzenie strategii komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w mediach społecznościowych oraz współpraca z kluczowymi klientami agencyjnymi. 

Anna Luberska związana jest z branżą od 2 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Mediapolis Interactive, gdzie współpracowała z klientami branży FMCG jak: MarcPol, Frisco.pl i Weź się za wołowinę. Odpowiadała m.in. za tworzenie strategii komunikacji, obsługę klienta oraz działania kreatywne. Wcześniej związana z Radio ESKA oraz Se-ma-for.

Mint Media to agencja interaktywna. Tworzymy zintegrowane strategie marketingowe w sferze digital oraz kompleksowe realizacji w mediach społecznościowych. Mamy za sobą ponad 1000 zrealizowanych projektów – dla największych domów mediowych w Polsce, a także dla wielu klientów bezpośrednich, wśród których znajdują się m.in. PKO Bank Polski, Perła Browary Lubelskie, Polpharma, Freshmarket, Ministerstwo Środowiska, Zdrowit czy Lux Express.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj