Anna Moczulska awansuje na stanowisko head of digital analytics w Artegence

Dotychczasowa senior digital analyst w Artegence, objęła rolę head of digital analytics i zarządza wszystkimi działaniami zespołu odpowiedzialnego za analitykę produktów cyfrowych klientów.
O autorze
0 min czytania 2022-09-19

Digital analytics to obszar, w którym Artegence dynamicznie się rozwija i posiada w nim coraz szerzej rozbudowane portfolio klientów. W tym momencie wciąż rosnący zespół Anny tworzą specjaliści Google i Adobe. Odpowiadają m.in. za:

  • wdrażanie analityki w produkty cyfrowe klientów – pakiet Google i Adobe – również w zgodności z GDPR, 
  • analizy związane z efektywnością marketing channels, 
  • regularne raporty dla zespołów klientów o ruchu na stronach, 
  • łączenie danych o ruchu na stronach z innymi źródłami jak np. DMP, 
  • szkolenia dla klientów z zakresu obsługi pakietów analitycznych Adobe i Google. 

Branża zna Anię także jako świetnego trenera, który chętnie dzieli się wiedzą. Prowadzi m.in. zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej. Z sektorem marketingu internetowego związana jest od 2016 roku.