Anna Mościcka – Miodek zajmie się growth hackingiem w agencji Whites

Anna Mościcka – Miodek z początkiem marca przechodzi do agencji marketingu internetowego Whites, gdzie pełnić będzie rolę Growth Hackera. Jest to nowe stanowisko w ramach struktur.
O autorze
1 min czytania 2016-03-03

– Wzrost każego biznesu zależy od skutecznego docierania do nowych klientów. W branży w której działa Whites tradycyjny marketing i jego narzędzia często nie są wystarczające. Moją rolą więc będzie szukanie tego, co działa faktycznie i co najlepiej rozwija nasz biznes – wyjaśnia Mościcka – Miodek.

Anna Ałaszkiewicz, Managing Partner w Whites podkreśla, że to nie koniec poszerzania zespołu.

– Ludzie niezmiennie są największą wartością naszej firmy. W związku z tym, że rozwijamy się bardzo dynamicznie, będziemy dalej inwestować w najlepszych specjalistów na rynku – mówi Ałaszkiewicz.

Mościcka-Miodek przeszła do Whites z Polkomtela, gdzie kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych. Wcześniej, przez cztery lata, związana była z Gazeta.pl (Agora SA), gdzie pełniła fukncję kierownika marketingu, a także zajmowała się mediami społecznościowymi i komunikacją. Przez kilka lat pracowała w firmie konsultingowej Deloitte. Jest współzałożycielem School of New Media i prowadzącą szkolenia z zakresu digital marketingu i social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj