Anna Rydzewska ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu, PR, e-commerce i reklamy. Zanim dołączyła do Grupy Neuca pełniła rolę dyrektora marketingu i komunikacji w MedApp S.A., start-upie z branży medtech. Odpowiadała za zbudowanie silnej marki w Polsce i na rynkach międzynarodowych.
Wcześniej, w PZU Zdrowie i należących do niej spółkach zarządzała całością działań PR, marketingu, CSR i e-commerce. Zajmowała się także komunikacją produktów ubezpieczeniowych z zakresu ubezpieczeń grupowych na życie i zdrowie w PZU Życie.
Zobacz również
W latach 2012-2018 pracowała w Wirtualna Polska Holding, najpierw jako szefowa zespołu kreacji i mediaplanningu, następnie jako dyrektor strategii Brand Studio. Odpowiadała za oferty kreatywne i przygotowanie strategii dla głównych reklamodawców WP.
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Stypendystka Erasmus Scholarschip w Pradze. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i CMO Club.
![Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/dzieci-sa-z-nami-opinie-1-142x0-c-default.jpg)
Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]