Pierwsze hasło reklamowe napisałam już w podstawówce, a brzmiało „mam cię w nosie papierosie” (sic!). Pierwszy prawdziwy brief dostałam w 2007 roku i od tej pory żyję z nimi na co dzień. Copywriterką jestem z pasji i z przyzwyczajenia. Wszystko opisuję hasłami. Pracowałam w agencjach VML i GONG, Hand Made, a teraz Insignia. W chwilach wolnych od pracy ciągle się rozwijam… w zupełnie różnych kierunkach. Skończyłam Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru i Szkołę Filmową w Krakowie na kierunku scenariopisarstwo.
Gdybym nie była tym kim jestem, chciałabym karmić ludzi: gotować, piec, sosy zagęszczać, warzywa marynować. Mogłabym też z przyjemnością tych ludzi ubierać.
Zobacz również
Jestem Matką Polki, jestem psiarą, kociarą i jestem uzależniona od muzyki i od śniegu. To moje ulubione uzależnienia.
Żeby nie było, jako PR-owiec muszę dodać kila „formalności”.
Ania objęła stanowisko Creative Group Head w INSIGNIA.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w mediach takich jak Dziennik Polski, TVP3 Kraków, Interia i Uroda.com oraz w agencjach Eskadra, VML, GONG, a także Hand Made.
Słuchaj podcastu NowyMarketing