– W związku z rozwojem biznesu, nowymi usługami w portfolio oraz zwiększeniem naszej skali zdecydowaliśmy o reorganizacji zespołów. W nowych rolach Anna, Ina oraz Kinga będą przede wszystkim podnosiły jakość naszych działań i procesów na jeszcze wyższy poziom. Cały czas rekrutujemy nowe osoby do zespołu, ale jednocześnie mocno stawiamy na rozwój specjalistek i specjalistów z Linkleaders. Przykładamy ogromną wagę do ciągłości kultury i kompetencji. Dlatego cieszę się, że wszystkie kluczowe role w firmie objęły osoby, które były już w naszym zespole – mówi Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.
Anna Zając ma 16-letnie doświadczenie w marketingu, reklamie oraz PR w branżach B2C oraz B2B. Swoje doświadczenie w zarządzaniu markami konsumenckimi zdobywała w mBanku, PKP i PizzaPortal (obecnie Glovo), prowadząc kampanie multichannel, wprowadzając nowe produkty i usługi na rynek oraz zarządzając budżetami reklamowym pow. 15 mln PLN. Do Linkleaders dołączyła w 2019 roku. Do jej obowiązków należą m.in. zarządzanie pracą 30-osobowego zespołu, koordynacja prowadzonych przez agencję projektów strategicznych oraz kluczowych przetargów, rozwijanie współpracy z obecnymi klientami, a także wytyczanie nowych ścieżek rozwoju biznesu. Wspiera również w zakresie doradztwa strategicznego wszystkie projekty employer brandingowe realizowane dla klientów Linkleaders.
Zobacz również
Kinga Gierosz to doświadczona brand managerka i dyrektor kreatywna. W Linkleaders pracuje od 2018 roku i do tej pory wspierała organizację w zakresie kreacji i budowy wizerunku własnego agencji jak i realizowała projekty employer brandingowe dla takich marek jak Deloitte, mBank czy JLL. Jest również odpowiedzialna za działania marketingowe i komunikacyjne Grupy Woźniak – lidera rynku spożywczego i produkcji jaj w Europie. W nowej roli art director, jest odpowiedzialna za branding agencji oraz dwóch innych podmiotów z grupy – Primespeakers oraz Dat:awesome. Nadzoruje również kluczowe projekty brandingowe z całego portfolio Linkleaders.
Ina Martela, która objęła funkcję head of employer branding, to doświadczona specjalistka komunikacji, z ponad 13-letnim doświadczeniem. Dołączyła do zespołu Linkleaders w 2022 roku. Początkowo współpracowała z klientami obsługiwanymi przez zespół tech & services (m.in. GoodHabitz i Diebold Nixdorf), a następnie koordynowała działania dla klientów praktyki employer branding (m.in. Deloitte i mBank). W roli head of employer branding, jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem EB agencji, rozwojem tej praktyki, pozyskiwaniem nowych klientów oraz realizację KPI. W ramach swoich obowiązków będzie także służyła strategicznym doradztwem dla klientów EB.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]