Anna Zielińska, stanie na czele działu Client Service SMG LiquidThread, by dbać o jakość współpracy pomiędzy teamami Account Directorów, budować długofalowe relacje z klientami SMG oraz rozwijać i ujednolicać kompetencje wewnątrz zespołów. Nowa Client Service Director SMG LiquidThread będzie również wspierać Account Directorów w bieżących projektach i współtworzyć ofertę agencji.
Anna Zielińska ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. Od 2000 r. była związana z agencją K2, w której do sierpnia 2015 r. pełniła funkcję Account Directora. W tym czasie odpowiadała za utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowym klientami agencji, biorąc udział w wypracowaniu efektywnych strategii marketingowych, składaniu rekomendacji i dostarczaniu rozwiązań w zakresie kompleksowych działań marketingowych.
Zobacz również
Koordynowała i odpowiadała za realizację operacyjną projektów we wszystkich kanałach komunikacji dla takich reklamodawców jak Volkswagen, PZU, PKO BP czy Polpharma. Ukończyła studia na Wydziale Literatury Polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim.
SMG LiquidThread jest marką międzynarodową należąca do Starcom Mediavest Group. Agencja zajmuje się się kreacją, produkcją, komunikacją w mediach społecznościowych, tworzeniem serwisów internetowych, promocjami konsumenckimi, usługami IT oraz szeroko rozumianym content marketingiem.
W Polsce SMG LiquidThread w różnych obszarach pracuje na podstawie stałych kontraktów lub projektowo z kilkudziesięcioma klientami i markami, wśród których są między innymi: The Coca-Cola Company, T-Mobile Polska, Mondelez Polska, Deichmann, McCormick, Citibank, PZU, Lorenz Bahlsen i ZT Kruszwica.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing