Usługa wystartowała w trzech polskich miastach. Warunkiem skorzystania z ekspresowej dostawy jest złożenie zamówienia od poniedziałku do piątku, przed 12:00. Wtedy zakupy zostaną dostarczone pod wskazany adres między 18:00 a 22:00 tego samego dnia, skracając czas oczekiwania na przesyłkę nawet do 6 godzin.
„Zawsze wysoko stawiamy sobie poprzeczkę. Dlatego też jednym z naszych głównych celów jest wdrażanie i propagowanie mechanizmów, które w niedługim czasie stają się rynkowym standardem. Ta usługa jest odpowiedzią na liczne zapytania ze strony klientów, którzy ze względu na nieoczekiwane sytuacje życiowe, na przykład wyjątkowe wieczorne wyjście z domu lub ważne poranne spotkanie, wielokrotnie prosili nas o możliwość otrzymania paczki w dniu jej zamówienia.” – mówi Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. Marketingu i E-commerce.
Zobacz również
Ekspresowa dostawa jest bezpłatna dla osób, które zrobiły zakupy za minimum 150 zł. W przypadku złożenia zamówienia za mniejszą kwotę, koszt dostawy nie różni się od kosztu zwykłego doręczenia przesyłki kurierem.
Pierwsze tygodnie działania tej usługi jasno pokazują, że jest to opcja, na którą czekało wielu klientów. Po przeanalizowaniu kategorii produktowych i momentów składania zamówień można zauważyć, że niezależnie od wybieranego produktu, obecnie klienci sklepów internetowych nie chcą czekać na swoje zamówienia. Bez względu na to, czy dana rzecz jest im w tym momencie niezbędna, czy też robią zakupy na skutek nagłej zachcianki – chcą mieć ją jak najszybciej. Z tego powodu można sądzić, że dostawa tego samego dnia stanie się jedną z podstawowych opcji dostawy w sklepach internetowych. Więcej informacji na temat ekspresowej dostawy znajduje się na stronie.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing