Włocławska spółka z Grupy ORLEN w czerwcu 2015 r., dążąc do zapewnienia Klubowi solidnych podstaw finansowych i tym samym umożliwienia drużynie osiągania sukcesów sportowych, zdecydowała się na podpisanie umowy sponsorskiej na trzy sezony (2015/ 2016, 2016/2017 oraz 2017/ 2018). Po raz pierwszy w historii współpracy w umowie pojawiły się klauzule gwarantujące możliwość przekazania przez sponsora dodatkowych środków na rzecz drużyny, w zależności od osiąganych przez nią wyników.
W zakończonym sezonie rozgrywek drużyna z Włocławka weszła do fazy play-off, co sprawiło, że ANWIL uhonorował Klub dodatkowym benefitem finansowym. Teraz spółka zadecydowała również
Zobacz również
o zawarciu aneksu do obowiązującej do sezonu 2017/2018 umowy, na mocy którego zwiększona została wysokość kwoty bazowej oraz dodatkowych środków. Ich wypłata w dalszym ciągu będzie uzależniona od wyników sportowych osiąganych przez Klub.
– Podczas minionego sezonu zawodnicy włocławskiej drużyny dostarczyli nam wielu niezapomnianych emocji. Odrodzili się niczym feniks z popiołów, prezentując ducha walki aż do końca rozgrywek. ANWIL jako sponsor strategiczny Klubu chce im za to podziękować oraz zmotywować do dalszej walki na polskich parkietach. Zdajemy sobie sprawę, że koszykówka odgrywa niezwykle ważną rolę w życiu włocławian, więc mamy nadzieję, że nasza decyzja zostanie odebrana przez nich jako wkład ANWIL-u na rzecz rozwoju Włocławka – w wymiarze sportowym. – powiedział Jacek Podgórski, Prezes Zarządu ANWIL.
– Niezwykle się cieszę, że nasz sponsor strategiczny zdecydował się docenić wysiłki Klubu, dzięki którym w minionym sezonie zajęliśmy – dopingowani przez naszych wiernych kibiców, którzy po brzegi wypełniali włocławską Halę Mistrzów – wysokie, czwarte miejsce w rozgrywkach. To bardzo dobry prognostyk na kolejne sezony. Jestem przekonany, że zwiększenie poziomu zaangażowania spółki ANWIL na rzecz drużyny, pozwoli nam sięgnąć po najwyższe laury już w niedalekiej przyszłości. – podkreślił Arkadiusz Lewandowski, prezes Klubu Koszykówki Włocławek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing