Przedmiotem współpracy marek będzie spersonalizowana sukienka, którą zaprojektuje… Twój smartfon! Aplikacja mobilna Coded Couture – której twórcami są Google oraz Ivyrevel, główny partner strategii i produkcji H&M, ma za zadanie śledzić zachowania jej użytkowniczki. Będzie gromadzić informacje na temat miejsc, w których bywa, jej aktywności fizycznej, informacji o ludziach, z którymi przebywa, a nawet preferencje pogodowe i kulinarne, na podstawie których skroi na miarę potrzeb współczesnej kobiety, idealną sukienkę!
Informacje zebrane przez aplikację przechodzić będą przez specjalny algorytm, który pozwoli dobrać odpowiedni krój sukienki, jej długość czy nawet materiał, z jakiego zostanie wykonana. Za produkcję ubrań dostosowanych do stylu życia i indywidualnych potrzeb klientek odpowiadać będzie zależna od H&M firma Ivyrevel.
Zobacz również
Aktualnie, aplikacja testowana jest przez grupę osób z branży modowej, ale Google zapewnia, że na rynku pojawi się jeszcze w tym roku. Dostępna będzie na telefony z systemem Android, ale na razie nie wiemy jednak kiedy.
Ceny sukienek, które skrojone będą na nasze potrzeby, mają zaczynać się od 99 dol.
Co myślicie o takim pomyśle?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing