– Z satysfakcją patrzymy na rozwój naszej aplikacji, której pierwsza wersja została pozytywnie odebrana przez klientów. Od momentu udostępniania jej użytkownikom smartfonów, została pobrana ponad kilkaset tysięcy razy, przy czym największy przyrost nastąpił w ciągu ostatnich dni. Żappka jest obecnie w czołówce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce. Dodam, że to dopiero początek naszych możliwości i z pewnością pozytywnie zaskoczymy klientów zarówno nowymi funkcjonalnościami, jak i akcjami marketingowymi – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.
Nowością w aplikacji żappka są m.in. indywidualne, zmieniające się kilkukrotnie w ciągu dnia, wyjątkowo atrakcyjne promocje na ulubione produkty (np. hot-dog za 1,5 zł, kawa w Żabka Café za 2 zł, smoothie Foodini za 2,99 zł). Po upłynięciu dwóch godzin, promocje zmieniane są na zupełnie nowe. Kolejnym dodatkiem jest sekcja w aplikacji z produktami, które co 24 godziny są indywidualnie dopasowywane do użytkownika przez sztuczną inteligencję. W ich przypadku klient otrzymuje jednoczesną gwarancję najlepszej ceny.
Zobacz również
Dodatkową korzyścią dla użytkowników, znaną już z pierwszej odsłony aplikacji jest program lojalnościowy – robiąc zakupy przy użyciu aplikacji konsumenci zbierają specjalne punkty – żappsy. Każda wydana w Żabce złotówka jest premiowana, a zebrane żappsy można wymienić na ulubione produkty z oferty Żabki, odbierane bezpośrednio w sklepie – w tym asortyment Żabka Café, popularne napoje czy słodycze.
Za interfejs aplikacji odpowiada firma Ueno, która projektuje intuicyjne i przyjazne rozwiązania cyfrowe z międzynarodowym doświadczeniem projektów aplikacji m.in. Ubera. Partnerem Żabki przy projekcie są także firmy: Synerise tworząca biznesowe rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i marketing automation oraz Future Mind, warszawska spółka zajmująca się rozwojem aplikacji mobilnych i transformacją cyfrową.
By klienci mieli jeszcze większą świadomość profitów, jakie daje korzystanie z aplikacji, sieć szkoli swoich franczyzobiorców, a oni swoich sprzedawców, w tym zakresie oraz dokłada starań, aby w sklepach widoczne były informacje na temat żappki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Regulamin żappki dostępny jest w aplikacji w zakładce „Ustawienia”, w punkcie „Zasady świadczenia usług”. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w Google Play dla użytkowników systemu Android oraz w App Store dla urządzeń działających z system iOS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing