Appchance i Center.ai wspierają inicjatywę Dziadkowie Biznesu

Kilkunastu programistów, mnóstwo pomysłów, szczytny cel i litry kawy, oto jak wyglądał hackathon zorganizowany przez siostrzane firmy Appchance i Center.ai w weekend 8-9.10.2021. A w tle inicjatywa Dziadkowe Biznesu, nowoczesna technologia oraz świetna atmosfera.
O autorze
1 min czytania 2021-10-20

Dziadkowie Biznesu to kampania społeczna stworzona przez studentów Uniwersytetu Warszawskiego. Jej celem była pomoc osobom starszym, od lat prowadzącym niewielkie biznesy. Tę inicjatywę doceniły poznańskie przedsiębiorstwa Appchance i Center.ai. Wsparcie dla niej uczyniły celem firmowego hackathonu. W rezultacie udało się stworzyć stronę internetową, funkcjonalną aplikację mobilną na systemy Android i iOS, a także lifting logo.

Zarówno witryna, jak i aplikacje będą ogromnym wsparciem dla akcji Dziadkowie Biznesu, która do tej pory była obecna wyłącznie w social media. Rozwiązania mobilne ułatwią zgłaszanie przedsiębiorstw do kampanii, a strona www wesprze działania promocyjne. Dzięki aplikacji szybciej można znaleźć przedsiębiorstwo, które nas interesuje!

A jak wyglądał sam hackathon? Udział w nim wzięło 18 pracowników — m.in. deweloperzy, testerzy i project manager. Akcja rozpoczęła się w piątek (08.10.2021) po godzinie 17, a zakończyła następnego dnia tuż przed południem. Oznacza to, że hackathon trwał aż 18 godzin, podczas których bez przerwy pracowano na rzecz inicjatywy Dziadkowie Biznesu.

— Dziadkowie Biznesu to świetna akcja, która tak naprawdę uratowała wiele mniejszych przedsiębiorstw. Cały zespół od razu poczuł, że praca na jej rzecz jest dobrym pomysłem. Jesteśmy dumni zwłaszcza z aplikacji, która ułatwi zainteresowanym zgłaszanie się do programu, a także wyszukanie takiego przedsięborstwa w wybranej okolicy — mówi Michał Banaszyński, główny inicjator hackathonu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym samym tonie wypowiada się Pani Jolanta Gawlicka, właścicielka sklepu dla plastyków „HSH ART” w Radomiu, której akcja Dziadkowie Biznesu pomogła przetrwać niepewny czas pandemii. – Sama zgłaszałam się do kampanii. Trzymam kciuki za młodzież i jestem przekonana, że przejrzysta aplikacja zachęci kolejne osoby do uczestnictwa w tej niesamowitej inicjatywie – mówi Gawlicka. 

Stronę inicjatywy można znaleźć pod adresem www.dziadkowiebiznesu.com, a aplikacje w sklepie:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Google Play: play.google.com/store/apps/details?id=com.appchance.dziadkowie
  • AppStore: apps.apple.com/app/id1589451373
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się