Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Apple TV+ tworzy na LinkedInie profil firmy z serialu „Severance”

Apple TV+ tworzy na LinkedInie profil firmy z serialu „Severance”
W ramach kampanii promująca „Severance” na platformie Apple TV+ powstał linkedinowy profil firmy Lumon Industries, miejsca akcji serialu. Kreacja do złudzenia przypomina prawdziwe profile, dzięki czemu twórcy akcji zdołali wykorzystać marketing immersyjny.
O autorze
1 min czytania 2025-02-17

Serial „Severance” opowiada o pracownikach Lumon Industries, firmy, która oferuje swoim pracownikom kontrowersyjny zabieg chirurgiczny pod nazwą Severance. Proces ten dzieli ich pamięć na dwie wersje: tę, która jest świadoma wyłącznie wykonywanej pracy, i drugą, z którą po opuszczeniu biura nie pamiętają niczego.

Profil Lumon Industries na LinkedInie właściwie niczym nie różni się od profili innych firm, które promują się na tej platformie. Widzimy nazwę i logo brandu, (zaskakująco dokładną) liczbę zatrudnianych pracowników, a także obszar, który reprezentuje Lumon Industries (biotechnologia) oraz kilka haseł motywacyjnych.

Odwiedzając profil firmy, miłośnicy serialu mogą m.in. wirtualnie zwiedzić jej siedzibę, poznać bliżej bohaterów ze srebrnego ekranu (m.in. ich nazwiska i daty dołączenia do Lumon Industries), a także przyjrzeć się „Dziewięciu fundamentalnym zasadom” założyciela Lumon, Kiera Eagana.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy jednak na linkedinowym profilu rozwiążemy którąś z zagadek towarzyszących nam podczas oglądania serialu? Właściwie nie, choć na fanów „Severance” czeka u wiele niespodzianek. Jednak cel tej akcji jest zupełnie inny: jej twórcy pozwalają nam spojrzeć na biura, w którym wielu z nas pracuje na co dzień, z nowej, innej niż dotychczas perspektywy i zastanowić się nad „równowagą” między życiem prywatnym i zawodowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: LinkedIn

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS HBO promuje serial „House of the Dragon”. Na Empire State Building zawisł smok