Serial „Severance” opowiada o pracownikach Lumon Industries, firmy, która oferuje swoim pracownikom kontrowersyjny zabieg chirurgiczny pod nazwą Severance. Proces ten dzieli ich pamięć na dwie wersje: tę, która jest świadoma wyłącznie wykonywanej pracy, i drugą, z którą po opuszczeniu biura nie pamiętają niczego.
Profil Lumon Industries na LinkedInie właściwie niczym nie różni się od profili innych firm, które promują się na tej platformie. Widzimy nazwę i logo brandu, (zaskakująco dokładną) liczbę zatrudnianych pracowników, a także obszar, który reprezentuje Lumon Industries (biotechnologia) oraz kilka haseł motywacyjnych.
Zobacz również
Odwiedzając profil firmy, miłośnicy serialu mogą m.in. wirtualnie zwiedzić jej siedzibę, poznać bliżej bohaterów ze srebrnego ekranu (m.in. ich nazwiska i daty dołączenia do Lumon Industries), a także przyjrzeć się „Dziewięciu fundamentalnym zasadom” założyciela Lumon, Kiera Eagana.
Czy jednak na linkedinowym profilu rozwiążemy którąś z zagadek towarzyszących nam podczas oglądania serialu? Właściwie nie, choć na fanów „Severance” czeka u wiele niespodzianek. Jednak cel tej akcji jest zupełnie inny: jej twórcy pozwalają nam spojrzeć na biura, w którym wielu z nas pracuje na co dzień, z nowej, innej niż dotychczas perspektywy i zastanowić się nad „równowagą” między życiem prywatnym i zawodowym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: LinkedIn