W lipcu 2021 roku w ścisłym centrum Krakowa, vis a vis Galerii Krakowskiej zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural sklepu internetowego Moliera2.com z użyciem efektu architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało w 100% ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały blisko 120 godzin. Co najważniejsze, doskonale wpisuje się on w zabytkową tkankę miasta, wzbudzając zainteresowanie mieszkańców i turystów.
Jest to kolejna z blisko 60 tegorocznych realizacji muralowych Braughman Group Media. Ta niezwykle popularna forma reklamy, która zachwyca i sprawia, że przestrzeń miejska staje się ciekawa i inspirująca. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę marka Moliera 2, która w ścisłym centrum Krakowa przy ul. Pawiej 24 zleciła Braughman Group Media wykonanie wielkoformatowego malowidła o powierzchni blisko 170 m2, które stworzone zostało przez grupę lokalnych artystów, a unikatowe, ręczne wykonanie tego malowidła trwało 110 godzin. Wyjątkowy koncept oddaje prawdziwego ducha stolicy Małopolski. Co ważne, mural został namalowany z użyciem architektonicznej iluzji, dzięki czemu doskonale wpisuje się w tkankę metropolii. Już teraz wzbudza zachwyt mieszkańców, przyjezdnych oraz turystów.
Zobacz również
Subtelny branding w postaci logo Moliera 2 na balonie, czy też QR kod zostały domalowane w późniejszym etapie powstawania muralu. Elementy te mają za zadanie zachęcić odbiorców, aby weszli do świata marki naszego Klienta. Skanując kod telefonem można w szybki i wygodny sposób odwiedzić stronę Moliera2.com.
Braughman Group Media jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH, posiadającym w swoim portfolio blisko 70 najlepszych powierzchni muralowych, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby ekologiczne.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach