Arek Legoń dołączył do V&P

Arek Legoń został Head of Concept and Digital w agencji marketingu zintegrowanego V&P i będzie zarządzał działami strategii, kreacji oraz nowych mediów. To nowo utworzone stanowisko umożliwia integrację koncepcji strategiczno-kreatywnych z możliwościami dynamicznie rozwijającego się działu...
O autorze
0 min czytania 2016-11-09

…digital, który staje się kolejnym filarem agencji.

W ten sposób V&P konsekwentnie rozwija swoje struktury i kompetencje marketingu interaktywnego, w ramach których oferuje swoim klientom możliwość działań w mediach społecznościowych, planowanie i realizowanie kampanii oraz produkcji video online.

Arek Legoń, w swojej dotychczasowej karierze pracował z największymi markami – liderami swoich kategorii: KNORR, LIPTON, TYSKIE, SKODA, ŻABKA, ING, NIVEA. Z branża marketingową związany jest od 16 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w sieciowej agencji marketingu zintegrowanego Tequila Polska oraz agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, gdzie sprawował funkcję Dyrektora ds. Strategii. Legoń jest współautorem licznych prac nagradzanych w konkursach reklamy, wielokrotnym prelegentem konferencji oraz jurorem konkursów branżowych – KTR, Media TRENDY, MIXX, KREATURA oraz EFFIE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj