Jako project manager i interactive leader pracował między innymi dla takich klientów jak Unilever (projekty lokalne oraz obsługa regionalna), McDonald’s, Play, L’oreal, LOT, IKEA, Orange.
„Zatrudnienie Arka wynika z zakończenia pewnego procesu i wejścia na kolejny poziom realizacji strategii rozwoju agencji, wynikającej zarówno z potrzeb naszych klientów jak i tego, jaką agencją chcemy być. Z agencją zdecydował się rozstać Sebastian Umiński, który przez prawie 2 lata na stanowisku Digital & Innovation Director pomagał w rozwoju kompetencji w obszarze digital – nie w postaci oddzielnych działów, ale na zasadzie integracji w ramach istniejącej struktury. Dzięki bardzo konsekwentnie realizowanemu planowi i dużemu zaangażowaniu Sebastiana cel został osiągnięty i doszliśmy do wniosku, że wejście na kolejny poziom wymaga innych kompetencji. W związku z tym zdecydowaliśmy się na wybór osoby o nieco innym profilu. Jestem przekonana, że bogate doświadczenie Arka i jego umiejętności pozwolą nam skutecznie realizować projekty zaawansowane technologicznie, których agencja realizuje coraz więcej.” – mówi Zuzanna Warowna –Toruńska, Managing Director Ogilvy & Mather.
Zobacz również
Tomkiewicz do Ogilvy przechodzi bezpośrednio z agencji The Brave, w której przez ostatnie 1,5 roku pracował na stanowisku Interactive Producer.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]