Konkurs AD WO/MAN to coroczny plebiscyt, organizowany przez magazyn Press, w którym przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych wybierają najlepszych w branży w czterech kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne oraz Agencje PR. W tym roku już po raz czwarty została wręczona także nagroda dla AD Marketera Roku, którą otrzymał Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu ŠKODA Polska.
– Nie ma większego dowodu zawodowego uznania, niż ten, gdy głosują na ciebie twoi konkurenci. Dlatego AD WO/MAN jest tak wyjątkową nagrodą. Dzisiejsi laureaci znaleźli się na podium ze względu na swój sukces biznesowy, ale w równej mierze ze względu na walory osobiste – coś, co nazywamy przywództwem, a co testowane jest zwłaszcza w trudnych czasach i polega na wierności wyznawanym wartościom – mówił Andrzej Skworz, redaktor naczelny „Press”.
Zobacz również
– Z naszego punktu widzenia ważne jest obecnie podejmowanie odważnych decyzji i realizowanie niestandardowych działań. Szczególnie teraz warto sobie zadać pytanie – mieć czy być. Dla nas zdecydowanie ważniejsze jest być. Rok 2021 nie był dla nas łatwy, dlatego tym bardziej cieszymy się, że udało nam się zrobić tak wiele, szczególnie w zakresie bezpieczeństwa, elektromobilności oraz zrównoważonego rozwoju. To zasługa całego zespołu ŠKODY. Wszystkim moim pracownikom pragnę złożyć ogromne podziękowania za zaangażowanie, kreatywność oraz innowacyjność, za promowanie zasad pracy zespołowej i mierzenie się z wyzwaniami rzeczywistości. Dzięki pracy mojego zespołu marka ŠKODA może być jeszcze bliżej swoich klientów i wychodzić na przeciw ich potrzebom. Za wspaniałą współpracę w ubiegłym roku dziękuję również zespołom Isobar Polska, PHD Media, CPC Brands Consultants oraz GoldenSubmarine – powiedział Arkadiusz Gwizdek, AD Marketer 2021.
Arkadiusz Gwizdek od 2016 roku zarządza marketingiem ŠKODY w Polsce. W sytuacji kryzysowej, związanej z przerwami w międzynarodowych łańcuchach dostaw, zdecydował się na wzmacnianie wizerunku i promowanie zrównoważonego rozwoju firmy. Pod jego przewodnictwem, w 2021 roku marketing marki ŠKODA wyróżniał się wyczuleniem na trendy społeczne i inicjatywy środowiskowe. Marka w 2021 kontynuowała również zakrojoną na szeroką skalę edukację w zakresie bezpieczeństwa na drodze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]