Jako Dyrektor Generalny Sodexo Rochala stawia na rozwinięcie oferty z wykorzystaniem nowych technologii, indywidualizację programów motywacyjnych, a także dalsze wyznaczanie kierunków rozwoju tego segmentu biznesu oraz utrzymanie pozycji lidera świadczeń pozapłacowych.
Arkadiusz Rochala swoją karierę w Sodexo Benefits and Rewards Services rozpoczął w 2006 roku na stanowisku dyrektora marketingu i rozwoju. Jego pierwszym wyzwaniem w firmie było stworzenie zespołu profesjonalistów, który efektywnie wspierał działania klientów w ramach segmentów Motywacja Pracowników oraz Lojalność i Motywacja w Biznesie. W 2015 roku został dyrektorem wykonawczym spółki, biorąc dodatkowo odpowiedzialność za zarządzanie Działem Sprzedaży.
Zobacz również
Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w firmach: Kama Foods S.A., Altadis S.A., Kamis-Przyprawy S.A. oraz AB S.A., gdzie odpowiadał m.in. za budowanie strategii konkurencyjnych spółek oraz wprowadzenie produktów firm na rynki Rosji, Ukrainy i Rumunii. W Scandinavian Tobacco SA był odpowiedzialny zarówno za działania marketingowe jak i trade marketingowe.