Arkadiusz Seredyn będzie odpowiadać za wzrost globalnych udziałów Synerise poprzez kreowanie i nadzorowanie komercyjnej strategii firmy, w tym m.in. zapewnienie jak najlepszego, całościowego doświadczenia klientów oraz partnerów biznesowych w relacji z Synerise. Długoterminowe cele spółki chce osiągnąć m.in. przez:
- wdrażanie innowacyjnych rozwiązań u klientów, które wspomogą ich cyfrową transformację,
- tworzenie nowoczesnych modeli partnerskich,
- stosowanie najlepszych praktyk w obszarze rozwoju produktu, sprzedaży, marketingu,
- efektywne i efektowne wdrożenia produktów Synerise.
Arkadiusz Seredyn przez ostatnie trzy lata był odpowiedzialny za komercyjną digitalizację Orange, gdzie poza strategicznymi projektami transformacyjnymi odpowiadał za obszary, takie jak e-commerce, analitykę i zarządzanie kampaniami oraz omnichannel. Wdrożył i zarządzał nowym obszarem Innowacje Digital, a także był mentorem w programie Orange FAB.
Zobacz również
Wcześniej, jako Dyrektor Wykonawczy SAS, Arkadiusz Seredyn był odpowiedzialny za innowacje, strategiczne projekty i partnerstwa m.in. z MC Kinsey czy Accenture. Jednocześnie zarządzał sprzedażą oraz consultingiem największego w regionie EMEA obszaru Communication, Media & Energy, wdrażając rozwiązania z zakresu Enterprise Marketing Management oraz Multichannel Campaign Management, w tym dedykowane rozwiązania branżowe oraz analityczne dla wiodących marek na świecie.
Jesteśmy bardzo podekscytowani dołączeniem Arkadiusza i doświadczeniem, które wniesie do Synerise. Jego wiedza na temat cyfrowego krajobrazu pomoże nam przenieść się na kolejny etap międzynarodowej ekspansji i pozwoli akcelerować nasz rozwój. Arkadiusz stanowi wartościowe uzupełnienie naszego zespołu liderów, a jego transfer to kolejny ważny punkt na drodze do zbudowania jednej z największych marek na rynku AI – POWIEDZIAŁ JAROSŁAW KRÓLEWSKI, CEO SYNERISE.
Jeszcze w tym półroczu uruchomimy ponad 20 nowych subproduktów, które ugruntują naszą pozycje na rynku. Zamierzamy skalować Synerise przez intelekt, dlatego tak ważne dla nas są rozwiązania, które wprowadzają unikalną wartość dodaną. Jesteśmy i pozostaniemy spółką technologiczną z silnym IP i strategią długoterminową – DODAŁ JAROSŁAW KRÓLEWSKI, CEO SYNERISE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Synerise już teraz zajmuje doskonałą pozycję na rynku, a dotychczasowy wzrost nie jest zaskakujący, biorąc pod uwagę wyjątkową jakość produktu. Jest to doskonały moment, aby dołączyć i zastosować swoje doświadczenie w transformacji cyfrowej i uwolnić potencjał w nowym obszarze – POWIEDZIAŁ ARKADIUSZ SEREDYN, EXECUTIVE VICE PRESIDENT & CHIEF COMMERCIAL OFFICER SYNERISE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Synerise to platforma wykorzystująca dane i sztuczną inteligencję, aby pomóc markom lepiej reagować na potrzeby swoich klientów. Narzędzia, które oferuje, obejmują m.in. automatyzację, business intelligence i personalizację komunikacji, a także zarządzanie polityką cenową w czasie rzeczywistym, niezależnie od skali prowadzonej działalności.
Synerise intensywnie inwestuje we własność intelektualną, rozwój zespołu AI oraz najnowsze technologie. Niedawno firma została wybrana przez EY do udziału w programie Accelerating Entrepreneurs 2018 dla 30 światowych firm technologicznych o największym potencjale wzrostu.