Ars Thanea stworzyła nowy serwis BoboVita.pl dedykowany marce BoboVita z portfolio NUTRICIA Polska. Strona w całości poświęcona jest tematyce żywieniowej niemowląt i dzieci, ze szczególnym uwzględnieniem edukacji o zgodnym z zaleceniami ekspertów rozszerzaniem menu małego dziecka w oparciu o posiłki dostosowane do szczególnych potrzeb żywieniowych niemowlęcia. Zachęca do kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych, które utrwalone w początkowym okresie życia dziecka, zaprocentują w późniejszym życiu.
Konieczność przebudowy serwisu wyniknęła z potrzeby jej dostosowania do obecnych trendów, dzięki zmianom w atrakcyjny sposób przedstawione zostały także nowe, przeźroczyste etykiety posiłków w słoiczkach BoboVita oraz nowa linia kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ. Strategia obecności marki BoboVita w sieci opiera się na edukowaniu rodziców o roli właściwego odżywiania niemowląt i małych dzieci przez pierwsze 1000 dni ich życia. BoboVita kontynuuje również komunikację jakości swoich produktów pod hasłem „BoboVita. Przejrzyj nas na wylot”. Rodzice mogą poszerzyć swoją wiedzę, dotyczącą restrykcyjnych norm obowiązujących warzywa, owoce i zboża, z których powstają produkty BoboVita czy też procesu kontroli i szczególnej staranności wytwarzania produktów dla niemowląt począwszy od zasiewu aż do gotowego posiłku w słoiczku.
Zobacz również
Ars Thanea współpracuje z Nutricia Polska od 2008 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]