TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ars Thanea przygotowała kampanię dla marki Kujawski

W ramach wygranego przetargu agencja Ars Thanea przygotowała kampanię pt. “Przepisy z szuflady”. Ideą kampanii jest zebranie tradycyjnych, rodzinnych przepisów kulinarnych i przeniesienie ich w cyfrowy świat.
O autorze
0 min czytania 2016-01-19

Angażujące akcje specjalne prowadzone w ramach kampanii mają skłonić konsumentów do odnalezienia rodzinnych przepisów i przesłania ich na stronę przepisyzszuflady.pl. Kampania ma na celu dalsze wzmacnianie wizerunku marki Kujawski, w obszarze naturalności, tradycji i polskości.

Pierwsza aktywacja związana jest z Dniem Babci. Z tej okazji powstała specjalna aplikacja, która w innowacyjny sposób pomaga podzielić się zdjęciem babcinego przepisu — tworząc z niego kolorową, filmową 45-sekundową spersonalizowaną laurkę. Akcja odbywa się pod hasłem “Chwała Babciom!”. Do współpracy zaproszono blogerów — Kingę Paruzel, Qchenne Inspiracje oraz Kotlet.TV.

Akcję “Chwała Babciom!” realizują wspólnie Ars Thanea oraz Iconaris.

Ars Thanea jest odpowiedzialna za kreację oraz wdrożenie działań marketingowych w obszarze digital zaplanowanych na cały 2016. Iconaris odpowiada za dobór mediów oraz promocję w ramach serwisu zPierwszegoTloczenia.pl oraz Fooder.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing