Współpraca agencji ASB z Razem Dla Sportu rozpoczęła się w październiku zeszłego roku i obejmowała doradztwo strategiczne, a także działania contentowe, przygotowujące debiut projektu na rynku. Platforma rozpoczęła działanie z początkiem stycznia i od tego momentu Arskom Sport Brokers zajmuje się pełną obsługą komunikacyjną projektu, w tym prowadzeniem biura prasowego, media relations, PR, influencer marketingiem, współpracą przy działaniach w social mediach, a także doradztwem w zakresie innych działań. Obsługą projektu zajmują się account executive Marcin Bratkowski oraz social media strategist Aleksandra Witkowska.
Platforma razemdlasportu.com to nowy projekt, który ma ambicje zrewolucjonizowania sponsoringu sportowego poprzez wykorzystanie mody na crowdfunding. Celem jego twórców jest wzmocnienie więzi pomiędzy kibicami i sportowcami oraz stworzenie wokół zawodników sieci zaangażowanych mikrosponsorów. Już w pierwszych dniach funkcjonowania swoje zbiórki na platformie założyło blisko 200 sportowców z różnych dyscyplin.
Zobacz również
Dla Razem Dla Sportu jest to pierwsza współpraca z agencją. Strony nie ujawniają długości trwania umowy.