TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Artegence będzie odpowiadać za obsługę social media marki Volkswagen

Artegence, która do tej pory zajmowała się obsługą technologiczną i digital consumer journey dla marki Volkswagen, właśnie rozszerzyła zakres działań i będzie odpowiadać za kanały social media Volkswagen i Volkswagen Home.
O autorze
1 min czytania 2022-03-24

Dotychczas agencja była odpowiedzialna za obsługę online, tj. zarządzanie stronami www oraz aplikacjami marki Volkswagen. Jednocześnie pracowała z klientem w obszarze UX.

Obecnie rola Artegence została poszerzona o współtworzenie i stałą optymalizację strategii SoMe, kreację contentu oraz moderację kanałów w mediach społecznościowych – Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Istotnym elementem współpracy ma być odpowiednia adaptacja materiałów globalnych oraz kampanii przygotowanych przez pozostałe agencje, obsługujące markę Volkswagen.

Upowszechnianie elektromobilności oraz zaawansowanych technologii w samochodach, jak i dążenie do osiągnięcia przez naszą markę neutralności węglowej do 2050 roku stawia przed nami nowe wyzwania komunikacyjne, które wymagają umiejętnych działań w social media.  M.in. dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie współpracy z agencją Artegence – w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych oraz stworzenia strategii komunikacji w tym obszarze. To nasz kilkuletni, sprawdzony partner, który posiada wiedzę i doświadczenie w istotnych dla nas obszarach – Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu marki Volkswagen.
Marka Volkswagen jest jednym z naszych kluczowych Partnerów, z którym współpracujemy od wielu lat w obszarze digital. Cieszę się, że wypracowane przez lata zaufanie do Artegence i dotychczasowe, wspólne działania przekonały Klienta do zaproszenia nas do postępowania przetargowego i umożliwiły nam prezentację naszych kompetencji w kolejnym obszarze, jakim są social media. Zwycięstwo w przetargu niezmiernie nas cieszy, tak samo jak wyzwania, które przed nami stoją – podsumowuje Łukasz Szmel, Co-managing director i członek zarządu w Artegence.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj