Agencja już od prawie 3 lat wspiera Grupę Żywiec w obszarze digitalu i obsługuje wiele brandów z jej portfolio. Udana współpraca na różnych płaszczyznach oraz wzajemne zaufanie wpłynęły na to, że pojawiły się kolejne zaproszenia do przetargów, a propozycje przedstawione przez Artegence znacznie się wyróżniły i zaowocowały nowymi, wspólnymi obszarami współpracy.
Dzięki dotychczasowemu zaangażowaniu i doświadczeniu oraz satysfakcjonującym wynikom wcześniejszych projektów zdecydowaliśmy się zaprosić Artegence do udziału w przetargu na komunikację BTL. Proponowane przez agencję rozwiązania były najlepsze, co zaowocowało rozszerzeniem naszej współpracy. Przed nami jeszcze wiele inspirujących działań, które na pewno wpłyną na rozwój marki Żywiec – mówi Ewa Stefanowicz, BTL activation manager, Grupa Żywiec.
Zobacz również
W tym roku postanowiono także odświeżyć stronę Męskiego Grania, które gości na polskiej scenie muzycznej już od dwunastu lat. Inicjatorem i pomysłodawcą festiwalu jest marka Żywiec. Serwis zyskał nowy projekt architektury informacji, który pozwolił na uporządkowanie i rozłożenie treści na kilku podstronach m.in.: strona główna, koncerty/line-up, single, artyści, bilety, Męskie Granie Orkiestra.
Męskie Granie łączy ze sobą otwartość na nowe gatunki muzyczne, niepowtarzalne doświadczenia oraz najwyższą jakość realizacji. Zależało nam na tym, aby nowy portal to odzwierciedlał, będąc przy tym nowoczesnym i dopasowanym do potrzeb dzisiejszych odbiorców narzędziem – mówi Dorota Nowakowska, Żywiec brand manager, Grupa Żywiec.
Strona jest przejrzysta, utrzymana w minimalistycznej estetyce i czerpie z dobrze kojarzonej identyfikacji wizualnej festiwalu.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Tworząc nowy serwis Męskiego Grania skupiliśmy się na zachowaniu wyjątkowego charakteru wydarzenia, stawiając jednocześnie nacisk na maksymalną optymalizację układu treści. Zaproponowanie rozwiązań zgodnych z metodologią mobile first nadało portalowi lekkości w obsłudze charakterystycznej dla instagramowego look & feel, a kafelkowy układ strony sprawia, że użytkownik, może wygodnie korzystać z serwisu niezależnie od kanału dostępu – mówi Łukasz Wełniak, web development & operations director w Artegence.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jednym z największych wspólnych dotychczasowych projektów Grupy Żywiec i Artegence była kompleksowa komunikacja Loterii Żywca w digitalu – zaprojektowanie i częściowe wdrożenie strony loteryjnej, kampanie display i wsparcie SoMe.