Artur Roguski na czele działu social media agencji Valkea

Nowy head of social media zarządza działem, nadzoruje wszystkie projekty realizowane w mediach społecznościowych na zlecenie klientów agencji, jak również koordynuje działania z zakresu SM w prowadzonych przez Valkea kampaniach 360.
O autorze
1 min czytania 2021-03-16

Rozwijający się dział social media Valkea systematycznie zwiększa swój zespół i zakres kompetencji. Do portfolio agencji dołączają kolejni klienci, dla których firma prowadzi w mediach cyfrowych działania komunikacyjne oraz projekty marketingowe. Valkea zajmuje się obsługą centrów handlowych, klientów z branży modowej, kosmetycznej oraz szeroko pojętego FMCG. Agencja specjalizuje się w stosowaniu unikatowych technologii, również wspieranych sztuczną inteligencją, co daje ogromną przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku.

W 2021 roku Valkea wprowadziła w dziale social media kolejne nowoczesne rozwiązania i zaczęła korzystać m.in. z badań i narzędzi eyetrackingowych. Dzięki nim weryfikuje się to, na co użytkownicy social media zwracają uwagę w poszczególnych kreacjach i jak powinny być rozłożone ich składowe elementy. To sprawia, że każdy projekt może być przygotowywany z pełnym przekonaniem o jego skuteczności.

Artur Roguski, z wykształcenia magister psychologii o specjalizacji media i reklama, jest związany z branżą reklamową i mediami już od 10 lat. Pracował m.in. w Ogilvy Interactive, d*fusion communication, Hucie 19 im. Joachima Fersengelda czy magazynie branżowym Brief. Stworzył zespół social media wspierający gazetę Fakt oraz serwis Fakt24.pl należący do Grupy Onet-RAS. We wrześniu 2020 roku ukazała się debiutancka książka Artura Roguskiego „Zrozumieć social media” wydana przez Onepress. Jest on również autorem bloga Whysosocial.pl poświęconego zagadnieniom mediów społecznościowych i komunikacji w internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj