Twarzą akcji i hasła: „Żoliborz Artystyczny. To sztuka tak mieszkać” był Jacek Cygan. Za promocję Żoliborza Artystycznego w sieci całościowo odpowiedzialna była spółka The Digitals. Na kampanię osiedla składały się spoty radiowe oraz artykuły i reklamy w Internecie, prasie oraz outdoorze. Wykorzystanie historycznych wartości w komunikacji zachęcało do odwiedzenia nowej części dzielnicy otwartej dla całego miasta.
Żoliborz Artystyczny wpisuje się w historyczny trend nazewnictwa żoliborskiego i dołącza do Żoliborza Oficerskiego, Urzędniczego czy Dziennikarskiego. Twórczość artystów została upamiętniona nie tylko w identyfikacji wizualnej kampanii, ale także w nazwach ulic i bulwarów powstałych na osiedlu. Będzie obecna także dzięki umieszczonym na budynkach formach plastycznych nawiązujących do wybranych artystów, które stworzą klimat tej przestrzeni miejskiej.
The Digitals od ponad trzech lat z powodzeniem opracowuje strategie i organizuje kampanie internetowe wprowadzające inwestycje Dom Development na rynek mieszkaniowy. Działania promocyjne, dzięki szerokiemu zasięgowi, wygenerowały duży ruch w docelowym serwisie. Akcja bannerowa (ponad 15 milionów wyświetleń) przyniosła niemal połowę wejść na stronę inwestycji.
Za organizację i przeprowadzenie konkursu w ramach dwutygodniowej kampanii teasującej oraz zakup prasy i emisji radiowych do kampanii odpowiedzialna była agencja SmartMedia. Wizualizacje inwestycji, reklamę w outdoorze i materiały BTL przygotowane zostały przez agencję Horizon New Media. Stałą obsługę PR-ową Dom Development zapewnia agencja M+G.

#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania