Sneakersy No.22 umożliwiają wspieranie środowiska w zupełnie nowy sposób. Unisexowy model sportowych butów został pokryty przezroczystą warstwą dwutlenku tytanu (TiO2), który pod wpływem promieniowania UVA eliminuje nawet 80% szkodliwych tlenków azotu (NOx) w powietrzu, z którym ma kontakt.
Hiszpańska artystyka stworzyła rzeźby na podstawie innowacyjnej technologii oczyszczania powietrza w butach Pepe jeans
Zobacz również
Zanim założyła własne studio, Laura Maldonado rozwijała swój talent artystyczny w Berlinie i Helsinkach. Jej prace wywodzą się z eksperymentów z formą i materiałami, które przetwarza przez własne emocje. Jej specjalnością są wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju dzieła sztuki. Specjalnie do kampanii Pepe Jeans London, artystka zainspirowała się innowacyjną technologią oczyszczania powietrza, którą wykorzystują buty No.22.
Tlenki azotu są wysoce szkodliwymi związkami, produkowanymi przez silniki, elektrownie i piece. Przyczyniają się tym do niebezpiecznego zanieczyszczenia powietrza, którym oddychamy. Technologia zastosowana w sneakersach No.22 sprawia, że tlenki azotu rozkładane są na nieszkodliwe substancje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Maldonado stworzyła pięć wyjątkowych rzeźb, które są jej artystyczną interpretacją reakcji chemicznej zachodzącej na powierzchni butów No.22. Jej prace wchodzą w widowiskowe interakcje ze światłem i współgrają z przepływającym powietrzem. Marka Pepe Jeans London sprawia, że ekologiczny styl życia jest w Twoim zasięgu ręki – lub stóp. Maldonado pokazuje, jak piękny może przy tym być.
Słuchaj podcastu NowyMarketing