Wiedzieliśmy, że fanpage ZOOkochani ma bardzo duże możliwości. Przygotowana przez nas strategia komunikacji pozwoliła na aktywację jego potencjału. – opisuje Dominik Siadak, managing partner ASAP&ASAP Communication– Nie był to jednak pojedynczy wybuch, utrzymujemy tendencję wzrostową i nie zwalniamy tempa.
Dzięki tak dobrym wynikom fanpage ZOOkochani zanotował spektakularny debiut w sierpniowym raporcie Fanpage Trends Sotrendera. Wskoczył od razu na 4. miejsce rankingu najbardziej angażujących stron w kategorii Zwierzęta, zajął 12. miejsce najbardziej interaktywnych stron oraz 2. miejsce w kategorii „Obsługa klienta” – z drugim najszybszym czasem reakcji i 100% obsłużonych zapytań.
Zobacz również
ZOOkochani to fanpage produktowy Frontline Combo, preparatu na pchły i kleszcze u zwierząt. Marka należy do Merial Poland Animal Health.
ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje m.in. dla takich marek jak Biedronka, IFM Global Asset Management, Legg Mason czy Teatr Muzyczny ROMA.
W social media ASAP&ASAP Communication obsługuje aktualnie szereg marek z branży FMCG oraz automoto, prowadząc działania na wielu kanałach społecznościowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing