ASAP&ASAP Communication angażuje ZOOkochanych

Wraz z początkiem wakacji ASAP&ASAP Communication przejęło działania social media preparatu Frontline Combo. Efektem wprowadzenia nowej strategii komunikacji na fanpage’u ZOOkochani jest wzrost liczby fanów o 13.000 (czyli o 59%) i skok engagement rate do 40%.
O autorze
1 min czytania 2015-10-19

Wiedzieliśmy, że fanpage ZOOkochani ma bardzo duże możliwości. Przygotowana przez nas strategia komunikacji pozwoliła na aktywację jego potencjału. – opisuje Dominik Siadak, managing partner ASAP&ASAP Communication– Nie był to jednak pojedynczy wybuch, utrzymujemy tendencję wzrostową i nie zwalniamy tempa.

Dzięki tak dobrym wynikom fanpage ZOOkochani zanotował spektakularny debiut w sierpniowym raporcie Fanpage Trends Sotrendera. Wskoczył od razu na 4. miejsce rankingu najbardziej angażujących stron w kategorii Zwierzęta, zajął 12. miejsce najbardziej interaktywnych stron oraz 2. miejsce w kategorii „Obsługa klienta” – z drugim najszybszym czasem reakcji i 100% obsłużonych zapytań.

ZOOkochani to fanpage produktowy Frontline Combo, preparatu na pchły i kleszcze u zwierząt. Marka należy do Merial Poland Animal Health. 

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja pracuje m.in. dla takich marek jak Biedronka, IFM Global Asset Management, Legg Mason czy Teatr Muzyczny ROMA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W social media ASAP&ASAP Communication obsługuje aktualnie szereg marek z branży FMCG oraz automoto, prowadząc działania na wielu kanałach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się