Za kreację i produkcję odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Za przyjmowanie zgłoszeń od dostawców i realizację konkursu odpowiada agencja Marketing Plus.
Innowacje Biedronki to badanie specjalne, w którym przez specjalnie stworzoną stronę akcji, klienci wybierają produkty, które później trafią do oferty czasowej sklepów Biedronka. Dodatkowo, w ramach akcji, użytkownicy mogą wziąć udział w specjalnym konkursie z nagrodami.
Zobacz również
Badanie Innowacje Biedronki jest promowane w internecie i kanałach BTL. Akcja jest częścią długofalowego programu Testujemy. Dzięki niemu klienci sieci mogą brać udział w testach nowych produktów oraz decydować, które z nich trafią do oferty czasowej sklepów Biedronka ASAP&ASAP Communication przygotowała kreację i zajęła się produkcją akcji Innowacje Biedronki. Dodatkowo agencja prowadzi całość działań, nadzorując głosowanie użytkowników. Innowacje Biedronki to kolejny projekt, który agencja przygotowała dla marki Biedronka.
Natomiast Marketing Plus jest organizatorem konkursu i akcji, w której dostawcy Biedronki przygotowywali propozycje innowacyjnych produktów.
ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w mediach społecznościowych. Agencja współpracuje z takimi markami jak: Biedronka, No-Spa, IFM Global Asset Management, Legg Mason, Merial (marka Sanofi Aventis) czy Discovery Channel. ASAP&ASAP specjalizuje się w komunikacji zintegrowanej z nastawieniem na kanały Digital.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Marketing Plus jest agencją agencją fullserwisową specjalizującą się w realizacji konkursów, loterii i akcji specjalnych, mając w swym portfolio działania m.in. dla takich marek jak: Biedronka, W.Kruk, Mokate, Felix, Silesia City Center, Inka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wideo promujące akcję Innowacje Biedronki: