ASAP&ASAP odpowiedzialny za obsługę Green-up w social mediach

Pozyskanie nowego klienta było możliwe dzięki strategii komunikacji, która zagwarantowała sukces agencji w procesie przetargowym. Działania skoncentrują się na profilu marki Green-up na Facebooku i potrwają co najmniej do końca 2016 r.
O autorze
1 min czytania 2016-04-13

Green-up to marka napojów energetycznych z portfolio Herbapolu, którą wyróżnia wysoka zawartość kofeiny pochodzącej z naturalnych składników – guarany i zielonej kawy oraz brak tauryny. Według danych przedstawionych w 2015 r., kategoria napojów jest warta około 800 mln zł i ma potencjał dalszego wzrostu, m.in. poprzez wzrost zainteresowania konsumentów napojami energetycznymi z naturalną kofeiną.

„Witamy Green-up w gronie naszych klientów z nieukrywaną satysfakcją i przyjemnością. Marka napoju energetycznego to z jednej strony szansa na zaskakujące i kreatywne koncepcje, z drugiej strony dialog z bardzo wymagającą grupą docelową. Strategia, którą będziemy wdrażać będzie zaskakiwać i angażować nadając marce nowe życie” – skomentował Dominik Siadak, strategy director i managing partner w ASAP&ASAP.

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w digitalu i social mediach. Agencja pracuje dla takich marek jak Biedronka, NO-SPA, Frontline (Merial), IFM Global Asset Management, Legg Mason czy Teatr Muzyczny ROMA. W ostatnim czasie, dzięki pozyskaniu nowych klientów agencja zanotowała znaczący wzrost i stale rozwija zespół kreatywny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj