Jakie były największe sukcesy dla Waszej marki w 2023 roku?
Premiera jubileuszowego buta GEL-Nimbus 25 – najbardziej komfortowego buta do biegania na świecie.
Jakie były największe wyzwania dla Waszej marki w 2023 roku?
Aktywacja Krakowskiej Triady Biegowej: 20. Cracovia Maratonu, 16. Biegu Trzech Kopców, 9. Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Zobacz również
Jakie były wg Ciebie najciekawsze trendy związane z marketingiem w 2023 roku?
Zdecydowanie wykorzystanie AI w kampaniach i projektowaniu produktów.
Najlepsza kampania, jaką widziałeś w 2023 roku?
Dove – bezpieczne media społecznościowe
Jakie są Twoje najważniejsze plany/wyzwania/postanowienia na 2024 rok?
Działania moje jaki i naszej marki będą zachęcać ludzi do aktywności fizycznej w myśl sentencji „W Zdrowym Ciele, Zdrowy Duch” – to cel nr 1, gdyż wierzymy, że ruch ma wielkie przełożenie na nasze zdrowie psychiczne! Ten cel będzie mi przyświecał przy wszystkich aktywacjach w 2024 roku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing