Studio Platige Image stworzyło w pełni komputerowy film reklamowy dla jednej z najbardziej kultowych marek samochodów sportowych w historii motoryzacji – firmy Aston Martin. Projekt powstał w całości na najnowszym silniku gier komputerowych Unreal Engine 5, który niedawno miał swoją światową premierę. Efekty tego wyjątkowego połączenia można już zobaczyć na kanale Youtube. Zapnijcie pasy i przygotujcie się na jazdę kultowym modelem Aston Martin V12 Vantage!
– Era silników V12 Astona Martina chyli się ku zachodowi, ale to nie znaczy, że odejdzie po cichu. W naszym wideo potężny dźwięk nowego Vantage’a wstrząsa wszystkim na swojej drodze, nawet marmurowymi monolitami. Widz może poczuć moc tego potężnego pojazdu, którego krystaliczna prędkość przekształca nieskazitelne ulice w nową, dynamiczną rzeczywistość – mówi Michał Niewiara, dyrektor artystyczny Platige Image.
Zobacz również
Ureal Engine 5 autorstwa Epic Games, wykorzystany do stwarzania reklamy miał swoją globalną premierę 5 kwietnia bieżącego roku. Zaletą zastosowania najnowszej wersji silnika gier komputerowych jest przede wszystkim technologia oświetlenia globalnego Lumen, która odpowiada za realistyczne efekty świetlne. Nowością jest również system Nanite, umożliwiający budowę scen 3D, charakteryzujących się dużym poziomem szczegółowości. Między innymi to właśnie Nanite pozwoliło twórcom na implementację modeli o złożonej geometrii, co przekłada się na opracowanie licznych szczegółów oraz detali, które można zobaczyć w najnowszym spocie Astona Martina V12 Vantage.
– Silniki czasu rzeczywistego mają ogromny potencjał, który nie ogranicza się wyłącznie do świata gier. Najnowsza odsłona Unreal Engine 5 oferuje twórcom kompleksowe narzędzie do tworzenie bardziej wymagających form, czego przykłady można zobaczyć w najnowszym spocie Astona Martina – mówi Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image.
Producentem reklamy po stronie studia Platige Image była Karolina Mann. Za nadzór nad efektami specjalnymi był odpowiedzialny Arkadiusz Leszko CG Supervisor, natomiast Michał Niewiara Art Director & Concepts przygotował koncepcję wizualną.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing