Muzyka – słuchamy jej, pracując, sprzątając, a nawet biorąc prysznic, a instrumentem może stać się każda rzecz, którą mamy w zasięgu ręki. Marka Audi postanowiła zrobić ukłon w stronę fanów motoryzacji i przy pomocy silników wykorzystanych jako instrumenty nagrała swoją wersję melodii z popularnych seriali.
Zobaczcie jak prezentują się motywy ze Star Treka, serialu komediowego „Zdrówko” i Mary Tyler Moore Show:
Zobacz również
Jeśli ktoś z Was ma ochotę usłyszeć, jak motywy brzmią w oryginale:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Przez ostatnie kilka lat szeroki wybór programów telewizyjnych wzbudza w widzach nowe zaangażowanie. Chcieliśmy z radością uczcić progresywną rolę telewizji w naszej kulturze jako motoryzacyjny sponsor 69. Emmy Awards” – powiedziała Loren Angelo, wiceprezes marketingu Audi w Ameryce – „Tegoroczne nagrody Emmy są uznaniem potęgi telewizji. „Audi Orchestra” składa hołd trzem najbardziej pamiętnym motywom telewizyjnym, interpretując każdą piosenkę w unikatowy sposób”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację spotów odpowiedzialna jest agencja Venables Bell & Partners.
PS
Marki motoryzacyjne coraz częściej pokazują, że wiedzą, iż mocny storytelling to podstawa. Volvo zaprezentował ostatnio serię filmów Human Made Stories. To portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii. W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecującą przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją.
PS2
Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu zatrudnić niewidomego fotografa.