„Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”: kampania wizerunkowa Audioteki

„Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”: kampania wizerunkowa Audioteki
Audioteka opublikowała spot reklamowy będący głównym elementem tegorocznej (2024) kampanii wizerunkowej. Od 1 czerwca br. reklama będzie emitowana w telewizji. Hasło działań to: „Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”, dlatego w spocie wzięli udział mali bohaterowie fantazjujący o przyszłości pełnej ciekawych lektur, które mogłyby im towarzyszyć w różnych codziennych sytuacjach.
O autorze
0 min czytania 2024-05-31

– Możliwości, jakie oferuje Audioteka, czyli słuchanie tysiąca książek i innych treści na życzenie w dowolnym miejscu i czasie, skojarzyło nam się ze spełnieniem dziecięcych marzeń. Inspiracja ta zaowocowała stworzeniem najnowszej kampanii, którą chcemy przyciągnąć do Audioteki kolejnych, zadowolonych słuchaczy – komentuje Monika Bazdyga, Head of Marketing w Audiotece.

Kreację kampanii i strategię komunikacji, we współpracy z zespołem Audioteki, przygotowała agencja Splendid&Wise. Spot wyreżyserował Marcin Dubiniec, a za realizację odpowiadał Dom Produkcyjny Papaya Films, we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Vein i studiem dźwiękowym Głośno. Media offline realizuje agencja OMD, a za zakup mediów online odpowiada wewnętrzny zespół Audioteki Group.

Screenshot

Zdjęcia: YouTube

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj