Wspólne pomaganie poprzez licytację
Harbingers w ramach aukcji dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zaproponowało Audyt wizerunkowy, czyli badanie strategii komunikacji i brand design marki oraz Raport Brand Pulse – badanie kondycji marki. Licytacja ruszyła pod hasłem „My pomożemy Twojej marce, Ty pomożesz potrzebującym”.
Audyty skierowane są do przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą poznać skuteczność działań wizerunkowych i brandowych marki, a także skontrolować jej status na rynku.
Zobacz również
Audyt wizerunkowy
W ramach audytu Harbingers oferuje zaawansowane analizy marki z zakresu Brand Strategy oraz Brand Design, a także listę sugerowanych rozwiązań oraz wspólne omówienie kluczowych aspektów audytu.
Co znajdzie się w audycie?
- Identyfikacja mocnych i słabych stron marki.
- Wskazówki, co i jak należy poprawić w jej wizerunku.
- Badanie tego, jak konsumenci oceniają markę.
- Identyfikacja nowych obszarów do wzrostu.
Raport Brand Pulse
W badaniu Brand Pulse Harbingers przedstawi kluczowe dla marki wskaźniki oraz wnioski, które pokażą, jak rozwija się brand.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Co znajdzie się w audycie?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Raport z 3 kategoriami wskaźników: marką, grupą docelową i konkurencją.
- Analiza tego, jakie efekty dają prowadzone przez markę działania.
- Rekomendacje, jakie działania należy podjąć w przyszłości.
Licytować można za pośrednictwem serwisu Allegro, a cały dochód ze sprzedaży audytów zostanie przekazany dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Link do licytacji Audytu wizerunku: bit.ly/Aukcja-AudytWizerunkowy
Link do licytacji badania Brand Pulse: bit.ly/Aukcja-BrandPulse