AutoCentrum.pl na wyłączność sieciową w ofercie Goldbach Audience

Goldbach Audience poszerza ofertę w segmencie moto o AutoCentrum.pl. Umowa obowiązuje od 1 czerwca 2015.
O autorze
1 min czytania 2015-07-09

Oprócz sprzedaży wysokiej jakości powierzchni display na największym niezależnym portalu motoryzacyjnym, umowa zakłada również organizację przez Goldbach Audience dedykowanych akcji specjalnych oraz sponsoringowych. 

AutoCentrum.pl to największa platforma społecznościowa kierowców w Polsce i jednocześnie największy niezależny serwis zajmujący się motoryzacją. Na stronie publikowane są treści szczególnie interesujące osoby zainteresowane zakupem samochodów – testy pojazdów, raporty z jazd próbnych, oceny użytkowników (których w tym momencie jest już blisko 200 000); jak i informacje szczególnie przydatne w trakcie eksploatacji samochodów. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się autorskie materiały video przygotowywane przez założyciela portalu Zachara Zawadzkiego. – Stworzyliśmy Autocentrum.pl w oparciu o ideę „użytkownicy dla użytkowników”. Dlatego obok materiałów przygotowanych przez redakcję, kontent jest generowany przede wszystkim przez blisko 1,5 miliona użytkowników witryny – mówi Zachar Zawadzki, pomysłodawca i założyciel AutoCentrum.pl 

AutoCentrum.pl wzbogaci pakiet Moto w ofercie Goldbacha. Dołączy w nim do takich serwisów jak V10.pl czy forumsamochodowe.pl, które odwiedza łącznie 2,8 mln użytkowników, generujących ponad 40 milionów odsłon*. – Tworząc nasze portfolio skupiamy się na serwisach jakościowych, oferujących bogate treści i cieszące się dużą popularnością wśród Internautów i szczególnym zainteresowaniem ze strony reklamodawców. AutoCentrum znakomicie wpisuje się w tę strategię – według kwietniowego badania Megapanel PBI/Gemius, serwis odwiedziło 1,5 miliona realnych użytkowników, którzy wyświetlili strony serwisu blisko 25 milionów razy – mówi Aneta Dąbska, Affiliate Manager w Goldbach Audience.

W ramach obowiązującej od czerwca 2015 umowy Goldbach zajmuje się sprzedażą powierzchni display oraz organizowaniem dedykowanych akcji specjalnych i sponsoringowych. Strona oferuje reklamodawcom bardzo precyzyjne metody targetowania. „Pozwalają one skutecznie dotrzeć np. tylko do użytkowników premium, czy osób odpowiedzialnych za floty firmowe” – podkreśla Zachar Zawadzki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

dane z kwietniowego Megapanelu PBI/Gemius

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się