TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Automatyzacja współpracy z influencerami obejmie wszystkie social media i 14 rynków – indaHash wchodzi na Snapchata

indaHash - międzynarodowa platforma, która zautomatyzowała już współpracę z influencerami na Instagramie i Facebooku wchodzi na Snapchat. To pierwsze na świecie rozwiązanie, które automatyzuje influencer marketing na taką skalę. Od 14 grudnia 2016 kampanie oparte o zasięgowych Snapchaterów będzie...
O autorze
1 min czytania 2016-11-29

…będzie można realizować na 14 rynkach – w Wielkiej Brytanii, Niemczech, RPA, Polsce i całym regionie CEE.

Snapchat jest obecnie jedną z najczęściej pobieranych aplikacji w App Store i jednym z najważniejszych mediów społecznościowych młodej grupy odbiorców, która najszybciej reaguje na nowe trendy, wdraża innowacje i testuje najnowsze usługi. Do tej pory marki miały jednak spory problem z szerokim dotarciem do odbiorców na Snapchacie. Jedyną możliwością było korzystanie z zasięgu dużych influencerów przez co akcje w tym kanale były jedynie dodatkiem do komunikacji prowadzonej na innych platformach. indaHash chce to zmienić. Po Instagramie i Facebooku platforma umożliwi markom współpracę z tysiącami popularnych snapchaterów w sposób zautomatyzowany i wygodny dla reklamodawcy.

Mimo ogromnego zainteresowania, realizowanie zasięgowych kampanii na Snapchacie na wielu rynkach jest ogromnie kłopotliwe. Marka nie mogła do tej pory rozliczać się w modelu CPV, tzn. po prostu zapłacić za wygenerowany zasięg – tłumaczy Barbara Sołtysińska, założycielka indaHash. Postanowiliśmy rozwiązać ten problem i skorzystać z zasięgu tysięcy tzw. mid-tier influencerów i power userów. Dzięki ich autentyczności zadania realizowane dla marek są dopasowane do specyfiki Snapchata, a automatyzacja całego procesu pozwala osiągnąć skalę i rozliczać się za miliony wyświetleń ¬– uzupełnia Sołtysińska.

Jak wygląda kampania z indaHash na Snapchacie?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Marka we współpracy z indaHash ustala krótkie zadanie – „brief” – dla influencerów, określa budżet/zasięg i czas trwania kampanii.
  2. Użytkownicy Snapchata dostają powiadomienie w aplikacji indaHash o nowej kampanii, w której mogą wziąć udział.
  3. Influencerzy realizują zadanie i przesyłają zdjęcia i filmy do akceptacji klienta.
  4. Klient lub moderator akceptuje treści.
  5. Influencerzy publikują zaakceptowane zdjęcia i filmy na swoim profilu na Snapchacie.
  6. Klient otrzymuje pełen raport z przebiegu kampanii.

Automatyzacja całego procesu pozwala na sprawne zaangażowanie nawet kilkuset influencerów w tym samym czasie w jedną kampanię. Treści przez nich publikowane zależą od postawionego zadania i celu, jaki marka chce zrealizować – od prostego lokowania produktu, przez akcje specjalne, konkursy, udział w eventach po najbardziej oryginalne kreacje stworzone dla marki. Skumulowany zasięg wielu power userów pozwala na dotarcie do kilku milionów odbiorców w ramach jednej kampanii.

IndaHash wystartował na początku 2016 roku. Od tamtej pory dzięki platformie zrealizowano ponad 300 kampanii na rynkach w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Polsce i w RPA dla marek, takich jak: Coca-Cola, McDonald’s, P&G czy L’Oreal. Z aplikacji korzysta obecnie 100 000 zweryfikowanych influencerów o łącznym zasięgu ponad 250 000 000 followersów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się