Monika Nacel i Monika Krycka znane są w świecie marketingu z niestandardowego podejścia do pracy. Cechuje je kreatywność, patrzenie z szerokiej perspektywy i niezwykły profesjonalizm. Autorki projektów „Miasto Cypel” i „Cypel Camp” zorganizowały w swoje karierze szereg koncertów, wykreowanych przez siebie eventów, pokazów, wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Jako pierwsze stworzyły Miasto w Mieście, angażując wszystkich, którym leżą na sercu tematy takie jak Warszawa, Wisła, kultura, przestrzeń publiczna i miejska rekreacja. Zgromadziły środki, dzięki którym większość atrakcji nad Wisłą było nieodpłatnych dla mieszkańców w każdym wieku.
Działały w zakresie sponsoringu i społecznej odpowiedzialności biznesu dla wielu znanych marek, m.in. Orange Warsaw Festiwal czy Zimowy Narodowy. Występując jako team pod nazwą Miasto Cypel, stały się uznaną firmą wspierającą przedsiębiorstwa i sektor pozarządowy w realizacji przedsięwzięć biznesowych, projektów CSR i zadań publicznych.
Zobacz również
– Dołączając do tak dużego gracza jak magnifiCo, chcemy zaoferować Klientom zupełnie nową jakość. Łącząc siły możemy zaoferować serwis 360 stopni na najwyższym poziomie. Zdobyte przez nas i magnifiCo nagrody branżowe są tego najlepszym dowodem. Jesteśmy gotowe na dobrą branżową ofensywę – mówi Monika Nacel z Agencji Miasto Cypel.
Agencja magnifiCo istnieje na rynku od 2003 roku. W ciągu ponad dwunastu lat działalności zrealizowała szereg strategii i kampanii dla największych polskich i zagranicznych firm. Zasłynęła akcjami „Pod skrzydłami Allegro”, „Adam – mężczyźni kontra rak piersi” dla Avon czy realizacją działań w ramach Przewodnictwa Polski w Unii Europejskiej. Od 2010 roku jako Spółka Akcyjna jest notowana na małym parkiecie NewConnect. Biorąc pod swój parasol team Miasto Cypel poszerza zakres swoich usług i wnosi nową jakość na rynek.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce