Aviva zachęca potencjalnych klientów do złożenia najważniejszej obietnicy – zapewnienia swoim bliskim maksymalnego bezpieczeństwa dzięki ubezpieczeniu na zdrowie i życie całej rodziny. Pomaga w tym flagowe ubezpieczenie oferowane przez Avivę – Nowa Perspektywa.
Przełomowym momentem w życiu – a także w sposobie myślenia o bezpieczeństwie najbliższych – są narodziny dziecka. W odpowiedzi na potrzeby młodych rodziców, Aviva przygotowała nowatorską propozycję: program bezpłatnych telefonicznych porad medycznych.
Zobacz również
„Pozytywny odbiór pierwszej odsłony kampanii utwierdza nas w przekonaniu, że jest to bardzo ważny temat dla milionów Polaków posiadających rodziny. Potwierdzają to wyniki badań, według których wśród osób, które widziały naszą kampanię, odnotowaliśmy kilkunastoprocentowy wzrost chęci zakupu ubezpieczenia na zdrowie i życie, znaczący wzrost świadomości oraz podwojenie chęci rekomendowania naszej marki. Teraz wzbogaciliśmy nasz przekaz o unikatową bezpłatną propozycję porad medycznych dla młodych rodziców, która powstała w odpowiedzi na potrzeby tej grupy docelowej zgłaszane w badaniach” – mówi Elżbieta Wójcik, wiceprezes Avivy.
Kampania
Aviva przygotowała 2 spoty telewizyjne oraz szereg działań online. Spoty będą emitowane od 15 września do 12 października w kanałach ogólnopolskich i stacjach tematycznych w dwóch wersjach:
- 30-sekundowa – promująca ubezpieczenie zdrowia i życia całej rodziny
- 15-sekundowa – promująca program bezpłatnych telefonicznych porad medycznych dla młodych rodziców.
W 15-tkach i działaniach online Aviva promuje program bezpłatnych porad medycznych dla rodziców dzieci w wieku od 0 do 12 miesięcy (można dokonać rejestracji już w okresie ciąży). Rodzice mogą skorzystać z porad przez telefon 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy, że rodzic zarejestruje się na stronie lub wyśle sms pod nr 3434 (Aviva oddzwoni w celu dokonania rejestracji) i może liczyć na pomoc w bardzo praktycznych sytuacjach życiowych, m. in.:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- co robić, gdy dziecko ma niepokojące objawy jak np. kolka, gorączka czy wysypka (bardzo przydatne, gdy dostęp do lekarza pediatry jest utrudniony – w nocy, w dni wolne od pracy, gdy przychodnia jest daleko)
- jakie leki można podać niemowlęciu, jakie są możliwe interakcje z innymi lekami i działania niepożądane
- uzyskać dane kontaktowe do pediatrycznych placówek medycznych
- uzyskać informacje o obowiązkowych badaniach i szczepieniach dziecka
- uzyskać poradę na temat diet zaleconych maluszkowi, np. o diecie bezglutenowej.
Pomysł i zakres tego pakietu wynika z konkretnych doświadczeń rodziców, którymi podzielili się z Avivą podczas badań. Dostęp do pediatry czy położnej często jest utrudniony, a źródłem dużego stresu dla rodziców (zwłaszcza przy pierwszym dziecku) jest to, jak się zachować w razie niepokojących objawów u niemowlęcia. Tym bardziej, jeśli wystąpią w nocy lub w weekend.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Natomiast flagową propozycją Avivy w zakresie ubezpieczeń zdrowia i życia całej rodziny (promowanych w spotach 30-sekundowych) jest Nowa Perspektywa. W ramach tej polisy ubezpieczony może otrzymać:
- do 800 000 zł na leczenie poważnych chorób (zawał, rak, udar i wiele innych)
- do 800 000 zł na utrzymanie rodziny w razie niezdolności do pracy
- pieniądze po leczeniu w szpitalu z ponad 1800 powodów
- do 10 000 zł na zakup leków