Uznana dziennikarka radiowa, obecnie związana z newonce.radio, razem z gośćmi każdego odcinka, skupia się na innym aspekcie poczucia bezpieczeństwa. Punktem wyjścia dyskusji są osobiste, nierzadko trudne doświadczenia gości i prowadzącej.
– Chcemy podzielić się wartościowym przekazem opartym o nasze hasło i obietnicę „Jesteśmy przy Tobie”. Pokazujemy historie oraz ludzi, którzy przybliżą nam tematy związane z poczuciem bezpieczeństwa w dzisiejszym, mocno zachwianym świecie, co pozwoli je oswoić oraz doda słuchaczom otuchy – wyjaśnia Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Avivie.
Zobacz również
Na początek dostępne są dwa odcinki: „Kiedy życie Cię zaskakuje” oraz „Kiedy starasz się przewidzieć przyszłość”. W następnych tygodniach światło dzienne ujrzą kolejne podcasty.
Podcasty „Jesteśmy przy Tobie” dostępne są na 3 popularnych platformach:
- Spotify: https://in.aviva.pl/podcasty
- Google Podcasts: https://in.aviva.pl/google
- Apple Podcasts: https://in.aviva.pl/apple
Aviva chce, aby podcasty na stałe zagościły w jej marketingowym menu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Mamy nadzieję, że rozmowy Agnieszki Szydłowskiej zyskają rzeszę wiernych słuchaczy, nie tylko wśród naszych klientów. Mamy jednocześnie świadomość, że budowanie tego typu marki i zaufania trwa, dlatego nie ograniczamy czasowo tego projektu – chcemy, aby został z nami jak najdłużej – uzupełnia Marta Strzyżewska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Informacje o kolejnych odcinkach i planach związanych z podcastem publikowane będą m.in. na profilu Aviva Polska na LinkedInie.
Za stworzenie koncepcji kreatywnej i realizację projektu odpowiada Nieagencja, która zajęła się również produkcją podcastów oraz wsparciem mediowym działań na Facebooku.